Salt d'aigua de la Rierada
El punt d'inici es troba a l'avinguda can Castellví, concretament al restaurant Can Castellví on es pot aparcar el cotxe i si es vol reserva pel dinar a la tornada si no es que ens hem portat un pic-nic. Can Castellví, a Collserola, és una antiga finca agrària, forestal i ramadera del segle XII de l'antic terme de Sta. Creu d'Olorda, annexionada a Molins de Rei des de 1916 i que a través dels segles ha anat adaptant-se a les circumstancies per subsistir.
Actualment la granja és un centre de promoció rural i des de 1969 hi ha un restaurant per complementar els serveis i en la part forestal es continua comercialitzant llenya i carbó.
Per arribar a Can Castellví és molt senzill des de Molins de Rei ja que està força bé indicat, primer s'ha d'agafar la carretera cap a Sant Bartomeu de la Quadra i després seguir els indicadors.

Una vegada aparcat el cotxe hem de continuar per un camí que surt a mà esquerra del restaurant, riera avall per un carrer asfaltat i creuar la Rierada per un pont. En aquest punt veurem el camí marcat amb una fita i un cadenat que cal travessar.

Anem seguint la riera pel sender que baixa pel seu marge dret. Sense deixar el camí durant uns vint minuts veurem una fita de pedra i un corriol que surt cap a l'esquerra i que ens portarà cap el salt d'aigua, un paratge molt interessant per fer parada i explorar-lo.

Vigileu a la baixada que pot relliscar.

La tornada la podem fer pel mateix camí per on hem vingut.

Si es tenen forces i els nens estan animats es pot continuar la ruta pel mateix camí per on baixàvem i fer-la circular per Can Ravella tal i com ho indiquem al mapa, serien llavors 8kms aproximadament.

Itinerari
Més informació

Valoracions:
No hi ha valoracions.

Fes la teva valoració:

Usuari:
Contrasenya:

Per enviar una valoració cal que informis el teu nom d'accés i contrasenya. Si no disposes del codi d'identificació, pots obtenir-lo amb l'opció Demana Usuari.