Ruta Ansovell - El Boscalt
L'itinerari proposat surt de la plaça d'Ansovell, on hi ha l'església que es deixa a l'esquerra. Al final del carrer es troba una pista a mà esquerra i el camí vell a la dreta. És recomanable agafar la pista, tot i que és més transitada, fins i tot per vehicles, doncs la panoràmica dels penya-segats del Cadí és constant i en tot cas es pot tornar pel camí vell.

El sender és molt clar i no té pèrdua, al principi hi ha una zona amb roures i trèmols i a partir d'aquí el camí mostra la paret nord del Cadí.

A la zona del santuari hi ha una àrea de repòs i un parell de taules. El camí de tornada passa per la dreta del santuari i va seguint la senyalització blanca i vermella del sender GR-150. El camí puja lleugerament fins trobar la senyal d'entrada al parc natural. En aquest punt estem al Coll del Boscalt i el camí baixa seguint les marques blanques i vermelles. Ull ! , doncs seguint pel camí, trobarem un altre sender, seguir per les marques i continuar pel costat d'un mur baix.

Més endavant trobarem el dipòsit de l'aigua i caminarem per la zona més planera, després de passar entre roures. El tram final fa força baixada i enllaça amb la primera pista al principi del poble.

Distància: 4 kms

Fes la teva valoració:

Usuari:
Contrasenya:

Per enviar una valoració cal que informis el teu nom d'accés i contrasenya. Si no disposes del codi d'identificació, pots obtenir-lo amb l'opció Demana Usuari.